The big four

Okej, slänger in ett till inlägg.. som inte är lika mycket klagande ;)
Jag har faktiskt hunnit göra liiite grann i alla fall.. trotts att man knappt får sova.
I lördags var vi på 1-års kalas hos Angelica & Marcus med deras "lilla" Liam som
redan blivit 1år! , helt sjukt vad tiden går fort alltså.
Vet vad jag har att förvänta mig ;)
Det var riktigt trevligt! Fint, fast klibbigt väder men så passande för att vara ute ändå!
Tror allt Liam var helnöjd med sitt kalas :)


I söndags, dagen jag fick sova ut... sedan städade jag himla massor som
jag bara kunde!
Till slut ska det bli fint överallt men allt tar sin tid att få som man vill ha det!
Till kvällen satt jag fast i soffan framför Live från Ullevi med The Big Four!
Och, visst hade jag hört lite innan om detta men alldeles för sent för att tänka
på om man skulle fixa biljett eller inte!
I vilket fall tror jag det var bäst att jag var hemma ändå.. hade förmodligen
inte stått ut i värmen med svullna fötter och ben (ja det finns sittplatser också,
men ändå)..
Hade jag vetat lite tidigare, och inte varit gravid får jag väl säga då..
så hade det varit en grej jag hade velat vara på!
Bara från tvn var det grymt bra show alltså! Så kan bara tänka mig
hur det var inne på Ullevi.. och vad jag uppfattat av alla som var där
så verka det vara något av det bästa det sett!
Jag hade såklart varit där för Metallica då.
Lutade ut huvudet från fönstret här hemma också.. för vi hör ju faktiskt
ända hit där i från :)
Fast det lät tyvärr inte lika tydligt som i fredags när jag fick sova till
Iron Maiden och låg där i sängen och vred mig till "fear of the dark" hahaha!
Vinden var väl inte lika stark med Metallica antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se