Lite uppdatering, blandat.

Hejsan!
Nu rullar dagarna bara förbi igen.. 
Idag är det exakt 2 månader kvar tilll BF.. hur sjukt är inte det då?
Jag tycker det känns skit konstigt, och vad jag än tycker så är det normalt ;)




I måndags var vi en sväng ner till Ullared.
Fick med oss en hel del saker vi verkligen behövt ett tag
och faktiskt inte så mycket "skit" som vanligt ;)
Är massa nöjd över allt köp faktiskt.
Tänkte visa lite i dagarna med bilder, inte blivit att jag tagit några än.
Vill bara uppdatera lite snabbt nu eftersom jag varit hmm.. lite lat av att skriva
i bloggen.. blivit för trött alla dagar.



Idag var jag och syster iväg på shopping medans grabbs var i verkstaden,
fixa och donade.. 
Fick med mig tre linnen hem.
Sen satt vi även på glass café och fick en rejäl glass var :)
Alla fyra fötter och ben var i krampläge när vi kom hem hahaha.. usch alltså.
Förvånar mig inte om jag får kramp i vaderna inatt.



Nää.. usch, är skit trött verkligen!
Någon som glömt sitt järn i två dagar dessutom HOST.. ska ta det nu!
(Varit så förbannat trött, mmmh.. blivit sena kvällar)...
och så har man preciiiis lagt sig så skönt och bara "FAN, järnet.. snark".


Blir mer uppdatering i dagarna!
Ha det fiiiint där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se