Ge mig regn? s n ä l l a..

Hej..
sorry för dålig uppdatering alltså.. men jag har nog inte så mycket mer
att säga än vad jag kommer att göra nu.
Varning för klagande ;)
För det första, denna värmen!
Jag vill inte klaga på värmen i sig så sätt.. MEN.. jag kan knappt sova,
får inte vilat ut, alls.. över huvudet taget! Jo, i söndags.. första gången
på typ, tre veckor? Ja, nu har inte allt berott på värmen heller men det senaste.
Inatt fick jag sovit tre timmar... T R E... och ja försökte allt.. som alltid.
Jag går upp och spolar mig i kallvatten men inte ens det hjälper!
Jag har ändå nere alla persienner under dagen för att inte få in lika mycket värme,
öppnar upp när det är svalare ute än inne men får knappt något korsdrag ändå.
Har precis tagit mig en iskall dusch nu, det hjälper ju fasen inte.
Jo.. för typ en kvart eller så.
Såhär ser nätterna ut,

ligger, vrider och vänder mig i ett par timmar..
till slut kanske man råkar somna för man är så förbannat trött..
så hinner man sova ett par timmar innan de jävla
fiskmåsarna börjar festa halv tre, tre????
(Det är sjukt, för dom är verkligen ett problem här alltså..
i förra lägenheten hade vi en tant under oss som kastade mat från
sin balkong, vi är inte ens i närheten av hennes måsar som nu).
Dessa är f ö r jävliga alltså.
I vilket fall, då vaknar man igen och börjar fundera på om det är
en sjö man ligger i...
så då har du måsarna och värmen.. det är då man går upp och dricker
mängder med vatten och spolar av sig.
Sen vill man helst inte lägga sig på den där varma plätten man legat på
innan och vänder på kudden ett halvt varv.
Fungerar inte det går man till soffan och lägger sig under takfläkten.
Om man har tur kan man lyckas sova i någon timma till eller två innan
klockan ringer.. om man nu inte ska ha sådan jävla halsbränna!!
Så sjukt trött på detta!
Jag är inte mig själv efter så många nätter känner jag.

Nej, jag vill fan ha regn nu! Kommer ta en vecka igen att svalka ner
våran lägenhet..
jag orkar fan ingenting när det är såhär varmt.
Mina fötter och ben gillar inte heller det! För nu mera svullnar dom
av denna värmen och då gör det bara ont att gå!

Smakprov på sommaren..har inte ens rört det! hej myggbett

Kommentarer
Postat av: Em

hört talas om fläkt? finns billiga att köpa om du vill ha lite kallare under natten..

2011-07-05 @ 16:10:47
Postat av: PinkSugar

Svar:



Vi har kollat lite på fläktar!

Vill helst ha en golvfläkt.. vad menar du med billiga? Och var?.. de jag tittat på kostar ca 500.. en liten bordsfläkt kommer nog inte hjälpa mycket..

2011-07-05 @ 16:16:29
URL: http://pinksugar.blogg.se/
Postat av: Em

http://www.bauhaus.se/golvflakt-o40cm.html - en sån räcker..

2011-07-06 @ 18:49:22
Postat av: PinkSugar

Svar: Tack!! Såg även i bladet från ÖB här om dagen att dom har en för samma pris!

2011-07-06 @ 18:52:11
URL: http://pinksugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se