Dop present fixat! :D


Tjenare!

Fick ju lite panik igår när jag äntligen insåg vad det var för något
jag ville köpa i dop present tills vi ska på dop på lördag.
Ganska kort tid tills dess.... och jag hittade bara det jag sökte
på olika webbshoppar och det är alldeles för kort tid för att beställa tills dess!
Men så kom räddaren i nöden att jag hittade ett ställe som fixar detta! :)
Så nu har jag precis varit och beställt, och ska hämta ut det i morgon!
Så himla bra, och jag är nöjd!
Okej.. de hade inte exakt lika fin som jag hade tänkt från början men
dom hade det jag sökte och det är nog själva grejen som gör det speciellt!
Tror det blir jätte bra :)


Doooooock är det inte bara dop present som behövs fixas..
nää för min älskling fyller dessutom år på söndag!!
Och jag vet vad jag VILL köpa, men frågan är om det inte också
blir ett problem att komma fram i tid.. i alla fall en av grejerna.
Men man kanske kan få en present på dagen och att den andra kommer
lite efter ?
Ute sent, jag vet, men ibland är det så tills man kommer på vad man ska ha!
(eller typ alla gånger) hahaha.
Hmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se