Äntligen är du hemma igen <3

Usch, vaknade runt halv fyra inatt (då hade jag lagt mig runt två).. av en 
så jäkla jobbig mardröm! 
Och såklart var man ju ensam.. inte nog med det så ska en lite barnspeldosa 
som ligger i vardagsrummet börja spela av sig själv (den har gjort det innan så de e inte de)
men kändes lite extra läskigt bara för det var mitt i natten och man var själv,
precis vaknat med känslor från en mardröm liksom hua..
Regnet piskade på rutorna samtidigt.



Efter det kan jag ju säga att jag hade svårt att somna om.. sov kanske totalt
tre timmar till innan jag gick ut till parkeringen och äntligen fick möta min älskling igen,
när de kom fram runt nio i morses :)
Vi har nästan vilat hela dagen, för han var ju trött efter resan och jag efter natten.
Tror båda behövde det, så idag har det inte hänt mycket.
Även skrutten har behövt sova mer för han har varit vaken, precis som jag.
En sväng till affären (samtidigt som det vräkande regnet kom)..
körde typ i 60 på 90 väg för man såg INGENTING.
Sen kom blixtrarna och åskan.
Dock verkade den försvinna rätt snabbt här ifrån, jag som vill ha lite för att få bort
den kvava luften som aldrig försvinner annars.
Alla andra runt omkring verkar fått behålla åskan.. nu lyser solen igenom molnen här igen.
Ändå har det regnat hela natten också men det var redan upptorkat innan åskan kom.
Nu är det snart kvällen igen haha shit, har verkligen inte gjort mer än såhär.
Men nu äntligen är han i alla fall tillbaka, har saknat honom så, min kärlek.
Vi har gått igenom alla bilder de tagit under veckan de varit borta :)
Kanske inte ens sagt att de varit borta men.. jo..
han och tre grabbs till har varit i Norrland en vecka och fiskat.


Resten av kvällen kan nog inte bli slappare än vad den redan är så.. jag nöjer mig med det.
Nu tar vi en dag i taget tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se