Varit på IKEA

Inget kvällsbad idag inte... tyvärr!
Men en dusch har jag hunnit med.
Har myst i soffan hela kvällen och spelat bingolotto!
Ska nog ta hand om mig i morgon.

Vi hann med ett Ikea besök innan också.
Dom har ju verkligen lååång rea nu.
Och vi har lite saker att köpa så vi tittade till priserna.
Och fasen vad dum jag kände mig.
"Träffade på" två jag kände på Ikea som jag inte träffat
på jäääätte länge och jag blev verkligen jätte glad över att se dom.
MEN så bara för jag kände mig så sleten ville jag inte gå fram?
Skäms lite faktikst men va fan, ni vet sådana dagar man har?
Dumma var ju att jag hann vinka till den ena...
FÖRLÅT! Måste åka och hälsa på dom istället. 
Fy så dumt det kan bli.
Vet ju inte vad dom kände men ja...
Tjejer, jag blev jätte glad i alla fall! Minnen flyger fram liksom. <3

Hade egentligen planerat att börja gå kväll i morgon?
Men glömde av att få det bestämt så vågar inte chansa på det.
Måste nog ha lite mer information innan jag hoppar på kvällen.
Får se vad dom säger i morgon :) Spännande i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se