Stark tacos

Hej!

Shit vad trött jag varit dom senaste två dagarna!
Sovit direkt efter middagen som jag gjort direkt efter att jag kommit hem.
Idag gjorde jag alldeles för stark tacos att det nästan bara blev starkt.
Min mage blev en ballong tillsammans med kolsyrat till det starka.. hua..
JOBBIGT, jag som gjorde så mycket också för att ha kvar till i morgon med!
Jag är inte jätte förtjust i stark mat (bara det var för starkt liksom).. inte gott.

Skönt att man är ledig i morgon... så ska jag sova ut.
Fast så tänker jag oftast och då kan jag inte sova längre? Konstigt.
Fast jo jag sover ju längre än vad jag brukar i alla fall.

tröööött är jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se