Sims hela dagen

Hej alla!





Sov ganska bra idag men vakna av en sprängd blåsa faktiskt!
Var nog allt vatten jag drack igår till den starka tacosen haha.
Och har nog spelat sims halva dagen, verkligen varit en riktig slappis.
Det värsta är att jag kan ÄNDÅ inte känna att jag slappnar av och har ro?
Får istället ångest typ av att bara sitta... skit jobbigt!
Men lite har jag gjort också! städat duschat ätit och så haha.
Hade så gäärna varit ledig i morgon också då vi ska på kalas
plus att alla andra mina nära är lediga då.. men men..
Nu blir det lite natta mat och sedan blir det sängen.
Eller ja, jag sitter väl kvar vid datorn ett tag till!
Tänkte leta lite efter bokhylla och någon byrå!




Detta som jag fick i present när jag fyllde år ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se