Nu gick julen hem..


(Förra årets advent)


Låter så taskigt att säga att "nu åkte julen ut!" va har den gjort?
Bara varit fin.

Det där med att greja lite till har jag faktiskt gjort!
Sååå.. idag åkte julen hem, men vi ses ju igen nästa år!
Jag tänkte, lika bra att ta bort den nu innan jag tröttnar för mycket..
så man inte ens ser att man har pyntat längre? Haha.
Nä skulle vara svårt för mig att tröttna faktiskt för jag gillar mysmysmys.
Precis som julen är!
Men nog såg jag att det var pyntat för nu är det väldigt naket i fönsterna, buhu.
Men ska allt fylla upp lite annat fint istället :)
Man kan säga att jag förberett för i morgon, för då blir det storstädning.
Men skönt att ha underlättat lite då!
Nu hoppas jag inte att någon krossar min plan där utan att det får bli
som planerat istället.. så jobbigt annars, då får man inget gjort!

Nu resten av kvällen ska jag bara mysa :) myshelg.

Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se