Första vacc. tagen!


I lördags blev min lilla tjej hela 3 månader, förstår inte vart den tiden tog vägen.
Den bara rusar iväg verkligen!
Idag har vi varit och tagit första vacc. , gu jag var så nervös innan!
Trodde att hon skulle skrika som aldrig förr och att det aldrig skulle gå över, det var min
tanke.. men det var ju tur att det inte blev så!
Jag tittade i alla fall bort för att jag inte ska kunna tänkta tillbaka framför mig hur det
såg ut ifall hon blir kinkig sen och har ont i sina små ben :(
Hon somna i bilen på vägen hem och sover fortfarande så jag vet ju inte än.
Men det gick faktiskt himla bra ändå, klart hon blev ledsen.. men som jag säger..
alla vet ju att en spruta känns så vad gör inte två i såfall?
Men hon pratade och log innan vi gick hem där ifrån :) <3
Duuuktig tjeeeej!


_______________________________________________________________

Stötte även på en annan från våran föräldrargrupp!
Har inte setts sen vi satt där med tjockismagarna... skiljde visst bara två dagar på våra :)
Föresten, snart dags för föräldrargrupperna igen.. början av nästa år drar det igång!
Kul och se om några av de andra hamnar i samma och se deras små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se