Får ju inte glömma!! I torsdags var både j...

imag0118 (MMS)

Får ju inte glömma!! I torsdags var både jag, min syster, Celina och Theo och hälsade på hos våran vän Eva! Hon bjöd på julbord.. så det första julbordet har jag faktiskt redan smaskat i mig och det var ju huuuuur gott som helst! Bara njöt av alla goa smaker. Vi firade även lite jul so,m vi brukar göra varje år såhär innan jul och då FÅR man öppna paketen redan då. Jag fick den här fina ögonskuggs paletten! Och inte bara det.. fick flera läppglans, mysiga ljus, en fin stor glittrig julgranskula. Celina fick en söt leksak, en kula och en söt klänning med tillhörande byxor. Himla tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se