Chris Medina <3

Tänk.

Tänk om alla vart som du, fyfan vad bra vår värld hade sett ut.
Den hade varit glad, gladare än någonsin.
Tänk om alla kunde hålla vad dom sa, och faktiskt mena det dom säger.
Stora hjärtan finns det inte gott om!
Jag önskar alla vore som du.

Du.

Du är en person som har nått mig i hjärtat.
Jag älskar dina ord.
Ett sådant hjärta, en sådan personlighet.
Tror inte ens att du kan förstå hur många ögon du väckt upp.
Du lever i mitt hjärta, när jag är glad och när jag är ledsen,
när jag inte har någon där, när jag är som ensamast.

Då.

Då önskar jag att jag hade någon som dig.




Ikväll ska jag få se dig, se hur du sjunger ut dina äkta ord.
Ren sanning.. det kommer kännas härligt.. 
Att du ska sjunga ut från din allra innersta bit av ditt hjärta.
Då kommer jag liksom veta, att det du sjunger är så jävla sant.
Och, det är inte bara sant... du menar det också.
Tänk om andra kunde förstå det.
Shit.
Jag är tagen.
Tror inte jag kan förklara dig.
Du är bara BÄST.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se