Hemlös katt

Den här dagen har nog inget bättre namn än värdelös.
Förutom att min syster fyllde år, grattis till dig! :)
Bakade kladdkaka och bjöd på men kalaset är inte förens på fredag!

Har sovit halva dagen och varit trött resten av tiden.
Och jo, var iväg och lämnade prov också på MVC, får väl svar om
några dagar! Så vi får se.
Nu sitter jag med ansiktsmask och avslutar kvällen.
Här är föresten en katt som är sjukt mager, undernärd och hemlös
som idag sprang in i min systers lägenhet.
Där har den fått mat,vatten,värme,umgänge....
den är sjukt kelig och jätte snäll, men så tanig liten katt på typ 3 mån.
Jag kallar den Muffin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se