Update..

Hellu..
I helgen har jag, älskling, syrran och hennes pojkvän varit iväg
till en stuga.
Samma stuga som jag och pojkvän var, i midsommar :)
Kände verkligen för att få gjort något och komma iväg också.
Meeen.. jag tror helgen var alldeles för kort, vi alla ville nog hunnit med mera.
Ja, helgen var för kort.. men det var den tiden vi kunde få låna den.

De har lovat regn på alla ställen där jag befunnit mig nu i två veckors tid..
men jag har inte sett några regniga veckor alls.. idag kom det en skur på, 2 min?
Alltså, för min del får de gärna komma en rejäl skur eftersom våran lägenhet
blir så förbannat varm.. gick knappt sova inatt.
Går inte att få den sval, har varit en pina redan inne idag och när man går ut
så är det ännu varmare.. och mina fötter gillar inte riktigt det nu ;)
Inte ens skrutten orkar gå speciellt länge ute nu innan flåset kommer.

Har fixat disk och slängt in och hängt upp en tvätt, torkat av osv.. efter det
har jag suttit inne och tagit mig ett gött fotbad.
Nu funderar jag på om man ska dra sig utåt och köpa hem ett paket glass..
det är ju svalt hihi och filibabba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se