Tror jag fått urinvägsinfektion..

Startade dagen med att kliva ur sängen runt 7 i morses.
Vi var på sista föräldrargruppen idag med ett besök på BVC.
Så man fick sig en liten genomgång hur det går till där och så,
lite prat om annat och mycket annat som de andra tog upp :)


Senare har jag haft hembesök av Trygg Hansa som var här och
informerade om försäkringar...
Var faktiskt mycket bättre än jag trodde!

Ett tag efter det har jag haft besök av min söta vän Sandra :)
Vi fick pratat en hel del fast jag har femtioelvatusen saker till att prata om!
Båda har ju en sak gemensamt, graviditeten ;)
Så det känns roligt!
Vi bakade dessutom världens goaste kladdkaka haha! mmmm!
Helt perfekt, verkligen!
SÅ roligt att du ville komma hit, får ses snart igen! :) <3

Senare tog jag mig en nap faktiskt, mina ögon orkade inte hålla sig vakna.
Sov en timma och sedan gick jag ut med skrutten, åt kvällsmat och så.
Nu sitter jag här och är lite irriterad...
tror nämligen jag åkt på urinvägsinfektion!
Har haft det två gånger innan och just nu känns det precis som då...
och självklart ska man alltid vara drabbad som gravid...
Skickade iväg ett meddelande till BM ifall dom hinner ringa mig i morgon
innan jag ringer dom.
Vet ju att det alltid ska behandlas om man är gravid, och jag är typ 99% säker
på att det är det.. försöker dricka massa vatten nu för att underlätta lite..
som att det gör saken bättre när man redan är kissenödig jämt annars?
Nu känns det som man knappt får ut något.
Vi får väl se om jag får lämna något prov i morgon eller så!
Så himla tråkigt... det räcker ju som det är kan jag tycka.. men men.
Nu ska det hämtas mera citronvatten som sedan ska ge mig för jävlig 
halsbränna istället! (Nästan så jag tror på spåkulan på FB som sa till mig att
ha citron hemma för att jag kommer behöva det, haha!
)
Så då ska man ta samarin för att sedan få sitta uppe två timmar till innan
järnintaget ska tas! Hahahaha, japp.. det är nästan som att prova på
att vara gammal i förtid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se