Igelkott mys :)

Efter vi varit iväg och handlat så mötte vi på en igelkott
som bara låg pladaskt på marken.
Den blev inte rädd, eller orkade inte kura ihop sig ens till att försvara sig.
Så jag tänkte att den måste varit utslagen i värmen.
Efter vi gått upp med kassarna bestämde jag direkt att jag skulle gå ut med
vatten till den... och den var inte lite törstig, sötnosen <3





Jag satt där med den en stund för den verkade orädd för mig eller bara helt
inställd på att få i sig vattnet.
Men den sprang heller inte iväg från mig utan den sniffade runt i min närhet
och plockade upp en mask från jorden som den sedan åt ^^
Först när jag kom imot den så vände den sig direkt imot mig och gick till mig..
åh dom är så söta.. och nu vet jag att den klarar sig idag :)
Efter den fått vattnet och så, så visade den sig nöjd med att börja gå där ifrån,
då lät jag den vara och gick hem också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se