Glukosbelastning

Fy vilken varm lägenhet vi har.. lalallaaaa...
vaknade halv fem och kunde inte somna om efter det.
Skulle iväg till MVC kl 8.
Var iväg dit för att göra en glukosbelastning.. saken
var den att dom hade glömt säga till mig att jag även skulle
få stanna kvar i två timmar efter man druckigt upp drycken,
en glad överaskning.. inte så.. usch så segt det gick med tiden sen.
Men proverna var bra så, nu är det gjort.
Hade lite högre blodsocker sist vi var där, men det berodde nog
på saften jag precis slängde i mig innan ;)



Vilat efter jag kom hem (med en blöt handduk) för att kunna somna
i denna värmen, kokar ju i vanliga fall liksom.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se