Familjerätten

Febern kom precis som en beställning.. väntade iprincip på att den skulle dyka upp.
Har tagit med mig laptopen in till sängen.. ändå sitter man inte bekvämt. (Konstigt ?)


Igår var vi i alla fall iväg till familjerätten och fixade faderskapsintyget
och även anmälan av gemensam vårdnad.
Rätt bra att man kan fixa sådant innan ungen ens är född så slipper man ge sig
iväg med sådant det första sen.

Senare var vi iväg på förlossningsinfo, det var inte så mycket nytt faktiskt.
Men det är ju såklart bra att det finns... jag har ju läst en hel del själv så jag kände
igen det mesta, fanns väl lite nytt.
Hade det kostat pengar att gå på hade det känts onödigt för min del.

Fick ny tid hos BM på fredag.. hoppas jag är långt mycket bättre då
för detta suger..

Nu ska jag nog gå och ta lite glass...... för det förtjänar jaaaaaaag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se