Wei :D

Jag går ju verkligen upp i ljusets hastighet i alla fall! Hahahaha!
Men bättre det än för sent!
Ska strax hoppa in i duschen och sedan ska jag få röja klart här hemma.
Träffade min kära Nina i stan igår, saknat massor, äntligen <3
så hann inte göra mer än äta när jag kom hem igen typ.
Efter det blir det nog att gå och köpa lite frukost.. att man ska behöva
vänta som en pensichis på att affären ska öppna! Haha.
Ett tag efter det så ska man in mot stan och möta mitt fina sällskap som
kommer idag och stannar över helgen :) Hihi så roligt!!

Och, jag skulle få ett besked igår ju.. och det handlade om
att jag skulle få besöka ett nytt ställe att vara på om dom var intresserade!
Och det var dom :D Nu när jag slutat min gamla praktik menar jag..
så ska jag ju in på nytt! 
Så är hiiiiiiiimla glad för det!
Mer om det på onsdag!
Herregu vilket blandat inlägg.. och här fortsätter det...



- hmmm... okej då! Men det får komma i nästa inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se