Påskplan


Idag har jag skrivit klart matlistan inför påskhelgen!
Ska fixa en piffig liten påskmiddag och annat gott tänkte jag..
Och självklart massa påskgodis ;)

Så imorgon blir det storhandling så man får hem allt.
Sugen på att påskpyssla faktiskt men vet inte om det kommer bli så mycket.
Har redan sumpat chansen med påskkorten detta året.. sorry!
Får göra något påskigt här istället ;)
Känt mig pysslig i flera dagar nu hahaha.. får se om vi kan få med
något pyssligt hem imorgon.


Och från och med imorgon hoppas jag att tiden kommer gå liiiite fortare.
Men det tror jag också, blir mer att göra.. och inte sitta ensam heller.
Så det rullar nog på! Sen är det påsk och sedan nästa vecka som blir
SÅÅ mycket roligare!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se