Långhelg i Skåne!

Hejsan! 

Då var man i Skåne i helgen.. åkte ner redan på torsdagen faktiskt!
Har haft massa kul!
Jag och Sabina var och shoppade i 8 timmar en dag hahaha.. ah shit.
Men det behövdes säkert.
Fick hem lite fint :)

Sen fick jag äntligen träffa mini också.. ja, hennes lilla tre veckors gamla pojk!
Han va inte stor han.

Och vilket vårväder vi fick.. en av kvällarna kändes faktiskt som en kall sommarkväll.
Det var nästan 11 grader vid 22 kvällen.
Direkt på den varma dagen dök jordgetingar nyckelpigor och myror fram!
Fick många vårtecken så att säga.
Tack för att jag fick komma! Så himla roligt! :D

Finisar!


Varit mulet här i morses men nu ser jag faktiskt blått med sol och lätta moln!
SÅååååååååå härligt!!
Nu ska jag strax göra lite mat och sedan ska jag piffa mig själv :D  haha!
Och en sak till.... älskar min Magnus i massor!

Kommentarer
Postat av: Hanna panna simonovic.

2011-04-04 @ 16:31:11
Postat av: Hanna :)

Vad var det som hände när du skulle åka hem? Gick hemresan bra? :) Älskar skåne :D

2011-04-04 @ 16:55:28
Postat av: Sabina

2011-04-07 @ 21:46:23
Postat av: Sabina

Tack för att du kom :-)

2011-04-07 @ 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se