Heja heja städa städa!

Fina solstrålsväder!
Men ändå så har jag varit mest inne idag.. trotts det fina vädret...
men har satsat på storstädning här hemma vilket verkligen behövs
och nu har jag kommit en bra bit så duktig är jag :P
Skönt att få gjort sådant innan påsken också kan jag känna.
Nu börjar dock mitt glada städhumör att sippra... och känner att snart
har jag bara sjukt tråkigt.
Att putsa fönsterna sparar jag tills imorgon eller någon annan trevlig dag ;)
Mannen jobbar............. så... ja... vet inte vad jag ska hitta på!
Kom precis på en idé för det.. men får kolla upp först om det går haha!
Antagligen inte, men men!

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se