Duktiga mig!

Sådär!!
Nu har jag gjort nästan allt!
Duschat, fixat i ordning här hemma (tagit både disk,
tvätt, plockat och dammsugat!) 
men det där med frukost haha det flög iväg..
så, jag hängde aldrig utanför affärens dörrar.... men nu
tänker jag ta resterna från igår som en brunch istället!
Så handlar jag tillsammans med mina gäster sedan :)

Fyfan, man blir ju inte svalare av att städa och ha en så stark
sol genom fönstret som ger en växthusvärme på sig samtidigt.. phuu!
Undra om duschen tjäna något till? ;)


Nåja! Sedan ska jag slappa lite och göra MIG SJÄLV i ordning och
sedan blir det att bege sig mot stan för att möta upp dom!!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se