Bombnedsläpp :)

Okej, hemlighetsbomben är ute nu :)
släppte en bomb på Facebook för en stund sedan..
har nog aldrig haft så många på chatten samtidigt!
Men kul med respons :D
Så här kommer min "bloggbomb"


Japp, precis vad det ser ut som!
Det är våran glimt som man kan se här.
Vi var på Ultraljud idag, och fick faktiskt ingen bättre bild än såhär
då den inte alls ville vara med på bild!

Har verkligen hållt inne detta länge och vet inte hur många gånger jag 
har velat skriva om det men hållt mig! :)
Men nu tyckte jag väl att det var dags!
Beräknad i September <3

Kommentarer
Postat av: karro

Grattis igen sötnos, gud vad skoj :) Jag vill värkligen hälsa på lillen sen när den kommit :) får väl åka med angelica :)

2011-04-26 @ 21:08:04
URL: http://bloggparken.se/karolinaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se