Visning i morgon!

God kväll



Idag har jag varit i full gång.
Praktik med nästan full engergi.
Dock när jag kom hem så blev det faktiskt att sova någon timma.
Helt slut med andra ord.
Sedan har vi varit iväg och köpt ny innerslang till min cykel
för ventilen bara gick av!
Fixade cykeln och sedan skulle vi cykla iväg och fiska.
Vi skulle till ett helt nytt ställe och vi kom iväg lite sent tack
vare att cykeln skulle krångla med ventilen då.
Men vi hittade i alla fall stället, hann inte kasta direkt många
gånger innan det hann mörkna för mycket att det var dags att ta sig hem.
Och idag har jag kämpat mig upp för en sådan brant backe!!
Ja.. man klarar inte hela backen på tre växlar men jag kämpade!
Fick gå också... när jag kom hem hade jag mer eller mindre en sjö
på ryggen och håret åt alla håll.
Nu är jag jätte trött och kommer säkert sova gött i natt.
I morgon ska vi iväg och fiska igen för nu hittar vi ju dit
och så är det kanske lite tidigare också så det inte blir mörkt så fort :P

Men är inte bara det vi ska göra i morgon....
vi ska också iväg på en visning i morgon på en lägenhet! :D
JAPP! Hoppas den är fin inuti.. för vi har redan varit och 
tjuvkikat på området utanför och så haha.
Men man vågar inte hoppas på något.. eller vill inte
ta ut något i förskott! 
Är ju inte bara vi som fått erbjudande så.
Så får se hur de går i morgon då.. längtar :)


Natti!


// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Jen

vart har ni fått visning?

2010-09-28 @ 22:39:32
Postat av: PinkSugar

Sv: Det är fortfarande inom stan!

2010-09-29 @ 09:21:15
URL: http://pinksugar.blogg.se/
Postat av: Jen

typ vasa? eller vart är inom stan?

2010-09-29 @ 11:33:51
Postat av: PinkSugar

Sv: I väst blir det :)

2010-09-29 @ 12:24:14
URL: http://pinksugar.blogg.se/
Postat av: Jen

jasså, majorna? :)

2010-09-30 @ 00:34:04
Postat av: PinkSugar

Sv: Varför så nyfiken? :P

2010-09-30 @ 09:59:43
URL: http://pinksugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se