Helgen är över

Heejsan..


Åkte ner över en natt till Skåne i helgen.
Hemma hos pojväns syster, vi hade roligt som vi brukar
genom telefonen vanligtvis men :P
Det får vi göra om igen!
Natten efter sov jag utanför Ullared.. ja en bit.
Fast då hos pojkväns bror! 
Och ja, vi tog oss in på själva Ullared också eller Gekås om
ni nu ska vara så noga.
När vi kom var det ingen kö men sen blev det fasiken det?
Har aldrig varit sån kö sedan jag var 10 år typ och var där.
OCH jag har varit där på lönehelger innan.
Köpte dock inte så mycket då min plånbok inte tillät. 
Och det var rätt jobbigt där inne med allt det folket.
Men är där nere ganska ofta så det gör inget.
Kanske visar bilder en annan dag på vad som blev köpt.

Min feber är i alla fall borta.. mest hostan som sitter kvar nu!
Och som säkert alla vet så kan hosta sitta i evigheter.
I morgon blir det praktik i alla fall.


Nu till rökningen.
Erhm.. jag har rökt TVÅ cigg till och med. MEN jag ångrar dom INTE.
Jag rökte dom faktiskt INTE för att jag var sugen utan.. ja...
man blev riktigt irriterad och gjorde vad man var van vid.
Jag VILLE helt enkelt. Och faktiskt spelade det ingen roll.. 
för jag har inte blivit mer sugen fast att jag rökt dom.
Som idag.. inte ett enda bloss.. känner inte att jag behöver något
heller. Så kan det vara.
När jag tog första blossen på den första ciggen kändes det precis
som när man rökte första gången haha
HELT annan smak.

Jaja nu vet ni.. har inte 8 dagar rökfri men 
8 dagar RIKTIGT DUKTIG :)


Skrev 7 dagar först men såg sedan att det var 8..
tiden går tydligen fort..

// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Angelica Östergaard

ja men eller hur?

och jag har endå inte berättat om min blogg till nån..

knepigt :) måste vara många som e nyfikna på mig ;)

haha ne du e inte alls tråkig! jag läser alltid din blogg :)

2010-09-26 @ 22:15:58
URL: http://angelicaostergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se