Kör på race nästa vecka!

Okej... blir fortfarande lätt ansträngd av att göra tyngre grejer om man säger så.
I försig skulle jag inte orka springa maraton heller men haha.
Är på bättringsvägen nu i alla fall helt klart.

Meningen är att vi ska åka neråt i landet i morgon.
Jag hade funderingar först att gå till praktiken och så.. men sen efter
att konkat mig ner till affären och bära kassen hem kände jag att
det kommer nog bli väldigt ansträngande för mig i morgon då det
mesta av tiden jag gör är att plocka upp varor hela tiden.
Så tar en till vila upp dag och så kör vi race nästa vecka.

Nu är jag skit trött..



Kan tala om att IDAG fick jag ett sånt jäkla röksug som höll på
en rätt bra stund till och från.. och ja... hur nära...
det var på att jag skulle ta några bloss vill jag inte ens säga.
Men jag har inte tagit ett enda!!
Dock skulle jag inte skälla ut mig helt och hållet OM jag skulle röka EN HEL cigg ens.
Jag har jätte svårt att koncentrera mig kan jag säga.
Har trotts allt hoppat från 8 eller mer per dag till 0.. så att röka 1 cigg är ändå starkt
jobbat i så fall!!


5 Dagar RÖKFRI! :)



// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du ÄR bäst!!!

2010-09-26 @ 08:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se