Nu är det inte sommar längre

Idag har det varit full rulle hela dagen tror jag!
Praktik och hem... jo i försig hann jag med ett skönt bad
efter det för var så himla frusen!
Börjar fasiken bli kallt nu.
Det är ju lätt mer höst än sommar nu i alla fall det måste ni hålla med om?
Det lägsta jag hört på morgonens temperatur nu är TRE grader.
Idag var det sex grader när jag gick hem ifrån tror jag
och som max på dagen fjorton grader (med sol inte skuggan).

Jag har rätt dåligt med höst/vinter kläder så känns som om man
borde ta tag i det snart för lite laddning i garderoben.
Kommer nog bli en Ullareds resa för vinterkläder detta året.
Känner att jag behöver mer för pengarna denna gången än
olika andra dyrare kläder i flera olika butiker.
Och på tal om det.. jag har inte ett enda par varma skor.
(förutom ett par klackade stövlar typ som jag använt tre gånger kanske
som jag antagligen kommer sälja, dom är skit snygga men.. ja..
dom var lockande och är egentligen en storlek för stora för mig)
Och DET är något jag VERKLIGEN behöver ha om jag ska kunna rädda mina fötter.
Förfrös dom ju förra året så gäller väl att sköta dom redan från
början nu när det börjar bli kallt om det någonsin ska försvinna.
Det kan ju ta flera år trotts att man sköter det.


Jo i alla fall, mycket kyla blev det där.
Efter badet så kom syster hit och vi har gjort lite smycken i lera
som vi lagt in i ugnen sedan.. hur bra det blev första gången vet
jag inte riktigt men är ju inte helt misslyckade i alla fall! :)

Nää brrrrrrr nu är det höst, jag ser ingen sommar i alla fall!
Vad tycker ni?


// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: karrobeeeerg

Håller värkligen med om att sommaren är över nu.. Nästa månad ska vi ju redan ställa om klockorna till vintertid.. Usch nu går allt snabbt känns de som :)

2010-09-03 @ 23:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se