Lättad

Hej på er.


Är fortfarande sjuk tråkigt nog.. dock ligger min feber inte på så högt så
jag orkar i alla fall med lite grann.
Idag har jag varit iväg på ett besök ... och mitt i allt det jobbiga
fick jag i alla fall det bästa besked man kunde få.
Har lättat mig otroligt idag, från en hel del oro och så.




Orkat diska lite och gjort mat... men maten smakade skit..
kanske beror på att jag är sjuk? Jag vet inte men fick
tvinga i mig det i alla fall.. det var inget fel på den i övrigt.







4 dagar RÖKFRI än så länge haha..
detta är jobbigaste dagen hittills kan jag tala om! :)



// PinkSugar


Kommentarer
Postat av: sara

bra jobbat med icke-rökandet!

2010-09-23 @ 16:53:55
URL: http://littlenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se