Jag är tillbaka :)

Heej.. 

Ska ta och uppdatera lite för er.. när ni frågar var jag tagit
vägen så känner jag väl att jag får skriva då.
Jag har egentligen velat skriva flera gånger men det har inte blivit så.
Och... egentligen är jag redan på ingång för fortstätta skriva som vanligt
i bloggen utan att egentligen säga någon anledning till varför jag inte skrivit.
Men men.

Jag har inte mått bra och de har gjort ont
både fysiskt och psykiskt.
Har fått äta en hel del smärtstillande.
Först igår kväll kände jag att jag faktiskt mådde bra.
(Inget ni behöver fråga om osv för jag kommer inte ge er svar ändå)
Men då istället har jag nu åkt på och blivit sjuk igår kväll.
Feber, snuva, hosta och svullen vid luftrören.. så nu käkar jag pencelin och
har fått host medicin.
Så, det ena efter det andra... och ibland tröttnar man.
Men men.. nu vet ni varför orden inte kommit så långt som till bloggen.

Jag är i alla fall på gång igen nu efter att återhämtat mig lite :)
Så vi hörs snart igen!
Antagligen senare idag.. eftersom nu kommer jag vara hemma själv
med febern och allt och ha väääldigt tråkigt!

Hej så länge

Hoppas ni mår bra!

// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se