Hemma igen



Åh kan inte sluta tänka på om vi får lägenheten.
Vi ska ringa dit idag och höra när man får svar.
Helst vill man ju ha det senast tidigt i morgon då man
kan säga upp denna och slippa flera dubbla hyror.


Är föresten hemma idag.. kände att det är lika bra.
Då jag kände mig sämre igår igen och gick hem.
Idag rinner näsan ännu mera också.. 
fatta.. förkyld i över en vecka nu, vill bli av med skiten!
Vill ju bara ta tag i mitt nya liv och racea!
Vill få fram massa energi. Nu.

Ska göra det jag orkar här hemma.
Fast att jag känner mig svag och "öm" i kroppen igen.
Sista tabletten på pencilinet idag också.. och visst
det "trycket" man hade i fejjan är borta men resten
av min sjuka är nog förkyldningsvirus.
Och vad säger dom? 3-14 dagar kan det sitta i?
Så onödigt.


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se