Fortfarande feber :(

Hallå


I morses när jag vakna kände jag mig ändå ganska pigg.
Jag tyckte att jag fortfarande kände mig varm och så eller egentligen
inte så varm men kände det "sjuka" i kroppen fortfarande.
Tog temp och när jag såg den så tänkte jag "gu va bra ingen feber, ja känner mig bara
konstig för att snuva och resten inte är över".
Jag hoppade in i duschen för jag kände mig otroligt ofräsch.
Bytte lakanen i sängen osv.. håller på att vädra igenom ordentligt här nu också.
Hatar att känna "sjukdoft" eller ni vet.. fy.
Men sedan tog jag tempen igen och jag har ju feber.. jag kanske hade det innan också
jag har ingen koll på vad min vanliga temp är i normalt.
Men nu har jag i alla fall fått duschat och känner att allt är lite fräschare och det
piggar ju upp en lite grann i alla fall.

Det som suttit i näsan och runt om känns faktiskt bättre, halsen också.
Men fan pencelinet smakar SKIT håller på att kräkas upp det varje gång jag ska
svälja det..bläääää!
Det som jag tycker är jobbigast av allt det är fan febern, hatar feber.
Det får en att verkligen känna sig sjuk och man blir öm i hela kroppen osv..
sen är det så förbannat tråkigt när man bara ska gå hemma och inte kan
göra annat än att ligga i sängen.
Och som sagt.. ännu mera känsligt att vara själv med feber.


Hörs snart igen! 

// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se