Då har helgen gått..

Idag har vi fått ut massa skit som vi slängt i containern som
skulle ställas ut här under helgen.
Och... nu ser det bättre ut i vardagsrummet än någonsin haha.
Ja, jag har aldrig gillat min bokhylla som är uppbyggd i sju delar,
nu är det bara två delar kvar och blir som en låg lång tv bänk.
Städat i ordning och slängt fram lite värmeljus och väldigt vad det
kunde bli mysigt här då :)
Nu har jag dessutom min lilla skrutt hemma hos mig också <3

I morgon börjar vardagen igen och även om jag inte fått så mycket
vila i helgen så känner jag i alla fall att jag fått lite saker gjort.
Och, det duger.


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se