Jag är Stark



Ja... sorgligt men sant.
Som ni minns så fick jag massa utslag runt ögonen (antagligen av en
gammal ögonskugga...) och sedan använde jag bara min eyeliner och
mascara och fick utslag ändå, och det är ändå samma jag alltid använt.
Efter det har jag inte sminkat mig en enda gång.. och det är väl
2,3 månader sedan nu? Ja sant. Inte en enda gång.
Känt mig jätte sleten osv då jag inte gjort i ordning mig ordentligt en 
enda gång under denna tiden.
Så nu blir det att jag slänger allt smink jag använde då jag hade
utslagen (ifall det skulle vara något på det som gör att jag får det igen).
Blir att köpa nytt.
På detta har jag väl.. nu kommer det.. minst sagt haft lite nergångar.
Jag drömmer aldrig mardrömmar.. minns bara 2,3 st från hela livet.
Men NU, NU har jag haft 6,7 st på ca 1½ vecka.
Känslorna sitter kvar i kroppen efter att man vaknat, jag kokar och
jag blir yr...
Jag har fått stressfinnar.. och detta gör ju inte att man mår bättre
med sig själv.
Men annars så mår jag faktiskt riktigt bra.. det gör mig gott i min själ
att praktiken går så bra nu.. så blir att jag satsar allt.
Idag, när jag kom hem.. slängde jag mig bara i soffan och somnade nästan till.
Efter det åkte jag iväg och hämtade pizza och sedan sov jag en stund.
Gick till affären och tillbaka.. och nu tittar jag på idol.. så det är vad jag orkat
efter att jag kommit hem.

Nu vet ni, jag kämpar ...för jag är stark ;)

Men jag har planer.. planer som snart kommer att få mig må mycket bättre,
men ett steg i taget! :)



// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du är stark Linda, vännen!!! Ha en välförtjänt trevlig helg!! Kram Sandra

2010-10-15 @ 22:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se