Shopping med Niniz :)

Idag vaknade jag och kände mig väldigt seg.
Gick knappt att vakna men hade ändå energi till att hitta på något.
Till slut fick jag höra att min vän Nina skulle till Allum och då passade jag
på att fråga om vi skulle ses för jag hade nämligen ändå i tankarna på att
åka och köpa en bok. (Haha jaa en bok.. som sagt är ju verkligen inte min 
grej med böcker men denna ville jag ha).
Så vi möttes upp och pallra oss runt i ca tre timmar till slut, trotts vi visste
från början vad lite vi skulle ha haha.
Men roligt var det att ses :) Hann prata massor också som jag längtat efter.




Niniz <3 :)



Boken jag köpte...läsa läsa läsa..


Köpte även denna sjukt snygga ring! Och dessa balla örhängen!




// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se