Trött

Idag har jag varit hos tandläkaren, alltid lika nervös
ooooch lika förvånad över vad jag var nervös för.
Skulle ta bort en del tandsten , fy.. men allt gick ju superbra.
Vidare till praktiken efter det och sedan hem.
Jäklar vad trött jag varit idag, skönt att jag är ledig i morgon.
Behöver det verkligen denna veckan.
Har nog sovit dåligt alla nätter hittills men kämpat mig igenom varje dag.

Tänkte ta mig ett bad men slår på tvn och ser att efterlyst börjat för en
stund sedan, hur ska jag kunna slita mig nu?
Äh.. blir väl inget bad, lär ju somna där i ändå haha.
Då var det bestämt.

Efter det blir det natta... gonatt



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se