Många små överaskningar

Här om dagen när jag var på praktiken pratade
jag och en annan som jobbar där om lite inredning.
Och jag nämnde att jag letade efter en "kruka/blomlåda" i silvrig färg.
Jag har nämligen tänkt att göra egen adventsljusstake i år.
Och hon sa till mig att "köp ingen" för att titta efter hemma hos sig.
Så idag.. när jag kom till praktiken och ser att min skåp är fullt
av en stor kasse och denna lappen ligger i..


SÖT <3    asså... lill linda.. det är mitt namn haha.. finns ju en till
linda där så.. har fått döpa om mig. Eller ja, dom har döpt om mig :P


DENNA var vad hon skulle leta efter..



men det är inte bara det...utan...


fick allt det här också!
Och det är ju jätte fina saker! 
Så himla gullig :)
Tack tack tack Aja! 
Blev jätte glad!



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se