Ljus i Alingsås med Angelica och Liam

Igår åkte jag till Angelica och Liam.
Jätte mysigt att få ses igen!
Vi gick på "Ljus i Alingsås" och jäklar vad kallt det
var men så mysigt ändå.
Pilla med hennes lilla 3 månaders Liam var ju inte fel heller ^^
Bara NI är två ljus att se :)
Saknar er redan.
När jag hoppade av tåget här hemma så hämtade pojkvän mig
och direkt efter det åkte vi till ikea för att kolla sängmadrasser.
Vi ska äntligen köpa ny säng denna månaden.
Kommer dock inte bygga upp den i denna lägenheten.
Känns lite onödigt att bygga upp och tas ner om ca en månad
för att sedan byggas upp igen i nya lägenheten.
Men så skönt det ska bli! :)
// PinkSugar
Igår åkte jag till Angelica och Liam.
Jätte mysigt att få ses igen!
Vi gick på "Ljus i Alingsås" och jäklar vad kallt det
var men så mysigt ändå.
Pilla med hennes lilla 3 månaders Liam var ju inte fel heller ^^
Bara NI är två ljus att se :)
Saknar er redan. <3

Kristallkrona av plastmuggar 


Vad händer om man trycker? ;)  ja ni..


Tunnel


"Strimmor" över vattnet


Och en söt liten igelkott :D



...när jag hoppade av tåget här hemma så hämtade pojkvän mig
och direkt efter det åkte vi till ikea för att kolla sängmadrasser.
Vi ska äntligen köpa ny säng denna månaden.
Kommer dock inte bygga upp den i denna lägenheten.
Känns lite onödigt att bygga upp och tas ner om ca en månad
för att sedan byggas upp igen i nya lägenheten.
Men så skönt det ska bli! :)
// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se