Coop ger mig energi

Shit vad jag börjar få energi!
Ja alltså jag är helt slut nu men jag menar annars.. 
mot vad jag hade för ett halvår sedan.
Och nu menar jag med min arbetsträning.
När jag började gjorde jag 10 timmar i veckan och DET var TUNGT!
Var helt slut innan dagen ens hade slutat på praktiken.
Nu är jag uppe i 24 timmar, och jag kan lova att jag trodde inte
ens att jag skulle komma så här långt (även om jag ville det).
Det är faktiskt NU jag känner att det verkligen har hänt något.
Känner att det är på gång. 
Och det bästa av allt? Det känns så JÄKLA BRA! :D
Dessutom så stoooormtrivs jag på min praktik och med alla
andra som jobbar där.
Så trevliga och roliga och bara bra bra bra.
Kan inte fatta att jag hamnat på en sådan plats.
Hur bra som helst.
Är verkligen tacksam att ha fått chansen :)
Ännu är inte mitt mål framme... som såklart är full arbetsdag.
Men det är inte sååå himla långt kvar ändå.. och början,
den är alltid tyngst.

Heja Konsum! haha 

...men faktiskt, man måste alltid ha något att se fram imot,
annars går inte dagarna framåt heller.

TACK! :)



// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: sophie, nowalies mamma

svar: Tack så jätte mycket :)

2010-10-13 @ 22:02:55
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se