Snön är här

Längesedan nu, jag har haft fullt upp i huvudet!
Fast jag vet inte om det är någon som läser ändå.
Så whatever.

Men..
Då har snön fallit på marken igen.
Visst är det mysigt med snö.. men bara när det är
RIKTIG snö och helst när den är här för att stanna.
Tiden kommer nog rinna iväg resten av detta året tror jag.
Det är fasen inte långt kvar nu.. 
Allt rullar på som vanligt i praktiken och jag känner mig rätt 
säker nu.. så blir nog utökning snart igen på min tid.
Än så länge som jag får vara kvar är året ut...
och jag har ingen aning om vad som händer sen.
Fatta att jag har lite små panik redan nu!
Det är så roligt så dagarna bara rullar förbi..
men jag vill inte att det ska ta slut.


// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Ellen

Här har vi också en massa snö, så mysigt. Hur är allt med dig? Du såg mitt sms för ett tag sedan eller? Har haft mycket nu ett tag. Hoppas vi hörs snart. kram

2010-11-10 @ 09:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se