Packat en del



Idag har vi packat en hel del som planerat.
Nu är väggarna ganska nakna och det känns konstigt.
Inte mycket kök kvar heller..
Äntligen kommit en bit men visst finns det mycket kvar.
Bättre om allt redan var överstökat :P Men men.
I morgon är det vardag igen och allt blir sig likt.
Ska även ha ett uppföljningsmöte i morgon och se
hur allt gått, känns bra eftersom att jag vet att jag
är långt in på vägen nu :)

Just nu halvtittar jag på Beck samtidigt som jag kikar
runt här, som vanligt.. man är ju ändå tjej liksom..



// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi ja det var ju därifrån de var. Glömde att få med det bara. Lycka till med packandet!

2010-11-22 @ 16:46:38
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se