Julmys med pepparkakshus!

Hejsan! :)

Jag är kvar här i Skåne hos min vän och hennes dotter.
Idag har vi haft julmys och gjort ett fint pepparkakshus! (bilder kommer).
Blev en lång dag igår så idag har vi mest tagit det lugnt..
Tog ut hennes lilla dotter i pulkan och till slut somna hon i pulkan hehe!
Ni ska få se senare, har bara bilderna i mobilen och skulle bli måånga
inlägg om jag skulle skicka en och en till bloggen ;)

I morgon blir det hemfärd igen... helgen går så jäkla fort när man
har såhär roligt! :)
Men jag känner att det var jag värd!
Men.. jag var ändå ledig i fredags också.. ändå går det fort,
konstigt dedär!

Om ett tag blir det nog mys framför tvn.

Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se