Första julemys

Idag har vi varit iväg i stan.
Jag drunknade i alla julsaker.. finns så mycket fint!
Och det blir bara mer och mer julkänslor nu när snön ligger på marken.
Hade kollat i reklamen och hittat ett par riktigt mysiga tofflor
bara det att i affären var dom inte alls lika fina.
Men i vilket fall blev jag inte utan! 
Hittade dessa mysiga, varma tofflor istället :)
Perfekt för mina isfrusna fötter.
Riktigt sköna och bara 80 spänn!





Köpte även led värmeljus! :)
Längtat efter dom!
Bra att ha på ställen där det är lite mer "farligt"
att ha vanliga värmeljus.. nära gardiner och sånt ;P


Kan ju säga... att det ser ju mycket bättre ut på riktigt
än här på bilderna! Dom flammar också som riktiga ljus :)



I morgon blir det att packa en hel del.
Det är ju snart dags för flytt... tiden närmar sig och nu måste
vi hinna ikapp den ;)
Har även mumsat mina första pepparkakor idag!
Så idag är det mys.


// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Karro

SV: Whilma ska hon heta :)

2010-11-20 @ 22:01:37
URL: http://karolinaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se