Vaaarmt är det

Tjenare!

Ah alltså har bara flängt runt idag haha. 
Nä då.
Vi åkte iväg till allum och hittade presenter ganska snabbt,
så nu är det färdigt :)
Köpte med mig picknick för att jag och syrran skulle sätta oss ute
(äntligen skulle jag få cykla) och hon skulle gå.
Men när jag väl är framme så kom regnet, lite mullrande åska också faktiskt.
Dock har det inte varit speciellt mycket regn som dom lovade men
tillräckligt blött på marken för att inte kunna sätta sig ner.
Sjukt varmt är det i alla fall och det var faktiskt gött med dedär lilla regnet,
perfekt svalka och man kunde andas igen i denna kvava luft.
Sedan gick tiden och nu har vi precis varit iväg och solat.
Och nu när det inte är något regn längre så ska vi försöka göra nytt försök
"jag tror jag tror på sommaren..." :)
Ni vet att det räknas som sommar nu? 
10 grader under natten i en vecka = sommar.
Och just nu är det fortfarande 21 grader ute.

Nu är jag bara hemma en liten snabbis för att få i mig lite mat
sen så bär det av igen :P

Hej hej!


// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Mia

Svar: Okej va roligt med praoen! :) Lät ju toppen!



Va roligt att du ville titta lite till på min blogg, tyvärr är uppdateringen sådär just nu pga skolan! Men ska nog bli bättre !:) Haft en bra dag? <3

2010-05-20 @ 21:32:00
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se