Helgen!



Hej på er igen!
Helgen har gått undan utav bara farten! Har hållt igång och sedan
alldeles död efter allt så har inte hunnit med något här.

Vi var ju i Alingsås från fredag - lördag, men det kommer i annat inlägg!

Tänkte istället skriva lite om det fina vädret man njutit av!
Vi åkte ut till Långedrag igår, solade och hade lite picknick.
Efter det åkte vi vidare till Skatås och grillade och kasta frispee
(ja, det var fakiskt skit roligt för er nu som inte kan tänka att en frispee kan vara rolig)
Därför åkte vi ut dit idag igen! För att kasta, hih!

Tidigare på dagen hade jag praktik och det var ju ungefär lika gött väder idag
dock har det blåst mera och faktiskt mera moln också.
När jag kom hem fick jag så jäkla tråkigt och alla jag försökte få tag på
var upptagna.
Så jag gick ut och tog en powerwalk själv i en timma haha.
Det var faktiskt rätt gött får jag lov att säga!
Och nu efter åt känns det med en gång både i rumpan och nedre delen av magen.
Kanske något att satsa på? Känns faktiskt som en god idé.
Har även hunnit åka och fusksola!
Så nu är jag rätt död efter denna dagen också.
Kommer nog sova gött.




Min älskade bäbi!


Lulla sig i gläset! ^^


mmm...


Fillibabba..  <3

 


Natti!



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se