Stressad 100%

Alltså gu vad mycket jag fick att göra helt plötsligt,
resten av hela veckan??
Känner mig totalt stressad hela tiden nu.
Sprungit upp och ner för dessa trappor tar död på mig :P
samtidigt när man är stressad för man inte vet hur man ska hinna med allt?
Nu ska jag i alla fall ner en sista gång vid sju och sen är tvätten klar.
I morgon har det blivit bestämt att vi ska fixa källaren, måste vara klart
senast på fredag! Hoppas det blir klart i morgon.
Sen har jag soltid också i morgon, och efter det ska vi försöka hinna gå 
igenom planeringen in för resan? HOPPAS VERKLIGEN VI ÄR KLARA MED
KÄLLAREN DÅ. Annars blir det stressigt också.
På fredag är det praktik igen och dags att börja packa kanske?
Ska ringa ett samtal också och få tag på denna person och meddela att jag ska iväg.
Vill gärna hinna med att få allt undan städat och rent här hemma innan jag åker.
Så tråkigt att komma hem till ett stökigt hem, ellerhur?
Lördag, loppis plus att Ms bror och hon där ska komma upp? Nu fick jag ju reda
på det för bara en stund sedan av brodern utan att M ens sagt något?
Och jag känner väl lite sådär faktiskt.. eftersom jag ska hinna allt detta plus
att jag ska packa OCH stå på loppisen den dagen och på söndag som dom ska stanna
till så ska jag åka iväg? Och sen kommer jag vara borta i fyra dagar.
Vet inte om jag vill ha massa folk här springandes och tjohej precis innan då
utan det är väl då jag vill ta det lugnt... aja.. vi får väl se hur det blir med det.
Vill hinna "fräscha upp mig" innan jag ska iväg också.. alltså näsplåster, måla
naglarna osv.. och sånt gör jag mest bara när jag känner mig lugn.
Men ni hör ju? 
Ge mig tips att stressa ner?

Efter tvätten är klar har jag tänkt att göra en race med disken i alla fall.
Sen slutar vi där för idag.
Ett bad kanske inte skulle vara fel...



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se