Ståhej

Upp idag på praktik, gick upp tidigare än vad jag behövde.
Gick långt innan jag brukar och glömde ändå av tiden när jag var där.
Jobbade för länge istället :P
Har hunnit komma hem, äta och bokat tvättid och dessutom fanns det på
en gång så har slängt i två maskiner redan.
Är antagligen skit trött men känner att jag bara ska ha de gjort och slappa sen.
Behöver fortsätta rensa upp i källaren vad som ska vara med på loppisen och inte.
Det kan vara tråkigt att göra själv faktiskt.
Behövs diskas (och plocka upp dedär förbannade riset) Var ju tvungen att låta allt
svalna...plattan och så.

Igår var det roligt ja, Angelica var ju här.. lika mysigt som alltid :)
Hon åkte hem när jag åkte till praktiken idag.. kändes redan tråkigt.
Nu är man hemma själv ända till inatt... så tråkigt är det.
Hoppas jag får något gjort bara.



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se