Söndagsångest

Ja då har denna dagen försvunnit också, sa ju att helgen skulle gå fort.
Söndags ångest är det nog inte bara jag som har.
Vi har i alla fall varit på backaplan idag, syrran hittade ett par tröjor men
var egentligen ute efter en jacka :P
Hittade faktiskt flera kläder jag ville ha (varför skulle man inte hitta något? Dah.)
Jaja, men inget köpte jag i alla fall.
Pojkarna var med också, eller ja dom var på biltema för att köpa det sista till
bilen som vi sedan åkte iväg och skulle fixa.
Vilket tog hela dagen.
Har varit nästan halvt ihjäl frusen av att sitta stilla trotts ganska skönt väder.
Men de blir ju så.
Har hunnit ta mig ett bad för att tina upp, torkat och dragit fram ett glas
med herrljuga cider :) mums.
Även min sista pizza bit från innan slänger jag i mig nu!
Snart slut på denna kvällen och upp tidigt i morgon igen, wihu...
Hoppas ni alla haft en bra helg!





// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se