Sedan..Ensam

Känns redan som att dagen är över..men det är den väl nästan också.
Kvällen kommer nog fort.
Varit på praktiken och har även haft mitt möte och det gick ju faktiskt
väldigt bra :)
Dock kom det upp andra saker jag måste ta tag i nu.. så är väl
lite förvirrad om vissa saker men ska ringa och ta reda på..
och bara jag får svar får man hoppas att det är lugnt.

Ska iväg och sola runt 6, blir nog en skön avkoppling tror jag
efter något rev upp mitt humör i morses.
Känns faktiskt inte alls lugnt inuti mig nu.
Tycker dom senaste dagarna har varit så behagliga,
inte för att jag gjort något speciellt eller så utan bara varit härliga.
Har trivts med allt iprincip.
Känner en känsla av att det kommer vända nu igen åt andra hållet,
som vanligt.. men hoppas verkligen inte det.
För det har varit sååå skönt att kunnat andas ut.
Ett hopp om att det äntligen vänder lite grann? Fast vem vågar hoppas?
Jag hoppas i alla fall att vi behåller den behagliga nivån.

Efter solningen ska jag väl bara sitta hemma själv och inte göra någonting.
Hatar att vara ensam. 



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se