Packat


Såhär ser min resväska ut just nu. Strax färdig packad.
Är bara tandborste och så kvar!
Håller på att koka korv som jag ska mumsa i mig med bröd.
Har inte ens ätit någon frukost och har ändå varit uppe sedan halv nio!
Illa... och det känns nu, kan inte riktigt koncentrera mig och är yr.
Men snart så får jag i mig lite mat.
Ska försöka städa här lite idag också?? Får ser hur det blir med det faktiskt.
Ser för jävligt ut men.. hoppas jag får mer energi efter jag ätit.
Plus att det är så fint väder ute och det är bara jag hemma... vill inte bara
göra massa tråkigt medans andra är ute och gör saker? Nej.
Jaja.. bla bla bla...  ja vet.
Hörs senare! 


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se